خرید ایکس باکس وان اس | خرید ایکس باکس وان اس ارزان

امروزه خرید ایکس باکس وان اس به دلیل قابلیت ها و امکانات بسیار بیشتری که در مقایسه با نسخه های قبلی ایکس باکس دارد، به میزان بسیار زیادی افزایش پیدا کرده است.

اگر شما هم یکی از علاقمندان بازی ایکس باکس هستید و می خواهید با امکانات این نسخه بیشتر آشنا شوید، توصیه می کنیم که تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بازی ایکس باکس وان اس

شرکت «مایکروسافت» در سال 2016 از یک ایکس باکس جدید به نام ایکس باکس وان اس رونمایی کرد که در مقایسه با نسخه های قبلی خود از امکانات و قابلیت های بسیار بیشتری برخوردار است.

در طراحی و تولید ایکس باکس وان اس تمام نقاط ضعف نسخه های قبلی Xbox one به طور کامل برطرف شد که این ویژگی توجه بسیاری از گیمرها را به سمت Xbox One S جلب کرد.

یکی از تفاوت های ایکس باکس وان اس در مقایسه با مدل های قبلی سری ایکس اکس وان در رنگ کنسول آن می باشد. به طوری که این بازی بر خلاف سری های قبلی با رنگ سفید به بازار عرضه شد.

علاوه بر این، کنسول بازی ایکس باکس وان اس ابعادی به اندازه نصف نسخه های قبلی دارد، که این ویژگی باعث می شود کاربران به راحتی بتوانند  آن را در هر جایی که می خواهند قرار دهند.

یکی دیگر از ویژگی های سری جدید ایکس باکس، عدم جذب گرد و غبار بر روی بدنه می باشد.

برای بیان ویژگی های سخت افزاری این کنسول بازی باید بگوییم که به یک سنسور مادون قرمز برای هماهنگ شدن با دسته ها مجهز شده است.

دسته های کنسول بازی Xbox One S به بلوتوث متصل می شوند که این ویژگی امکان اتصال آن ها را به سایر دستگاه های دیجیتالی مانند موبایل، تبلت و ویندوز 10 فراهم کرده است و باعث می شود که این کنسول بتوانند برد بیشتری را تحت پوشش خود قرار دهد.

خرید ایکس باکس وان اس

خرید ایکس باکس وان اس

اگر شما هم یکی از علاقه مندان به خرید ایکس باکس وان اس از برند معروف و خوشنام مایکروسافت هستید، می توانید با مراجعه به این فروشگاه اینترنتی محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

در این فروشگاه علاوه بر اینکه امکان خرید ایکس باکس وان اس برایتان فراهم شده است، نسخه های دیگر این بازی نیز برای رفاه هرچه بیشتر شما مشتریان عزیز در دسترس می باشد.

خرید ایکس باکس وان اس

مزایای خرید ایکس باکس وان اس دیجیتال

ایکس باکس وان اس دیجیتال یکی از نسخه های محبوب و پرطرفدار این بازی بوده که در مقایسه با خرید ایکس باکس وان اس نیاز به پرداخت هزینه بسیار کمتری دارد.

دلیل ارزان تر بودن قیمت Xbox One S All-Digital هزینه تولید کمتر به دلیل نداشتن دیسک درایو می باشد.

این ویژگی سبب شده است که این کنسول بازی به یک کنسول جذاب برای آن دسته از افرادی تبدیل شود که علاقه زیادی به داشتن یک اکوسیستم از کنسول‌های ایکس باکس وان در محیط خانه خود دارند.

یکی دیگر از مزیت های خرید ایکس باکس وان اس دیجیتال برای آن دسته از افرادی که می خواهند از رویس ایکس باکس گیم پس استفاده کنند، امکان استفاده از بیش از دویست بازی دیجیتالی و با هزینه ماهیانه بسیار اندک می باشد.

خرید ایکس باکس وان اس

لوازم جانبی مورد نیاز در زمان خرید بازی ایکس باکس وان اس

نسخه های جدید بازی ایکس باکس وان از لوازم جانبی دیگری نیز برخوردار هستند که استفاده از آنها می توانند تجربه بازی های جذاب تر و هیجان انگیز تری را برای شما به وجود آورد.

این لوازم جانبی عبارت اند از:

·        کنترلر: تمام نسخه های ایکس باکس وان اس یک دسته دارند. اما اگر می خواهید به همراه فرد دیگری این بازی را تجربه کنید باید به سراغ خرید ایکس باکس وان اس دو دسته بروید.

·        عینک واقعیت مجازی: استفاده از عینک واقعیت مجازی در زمان بازی هیجان و لذت بازی را برای تان دوچندان خواهد کرد. این عینک ها در 2 نوع باسیم و بیسیم در دسترس هستند که مدل های بی سیم آن از قیمت بالاتری برخوردار می باشند.

·        کینکت: این محصول، یک دستگاه هوشمند و با قابلیت تشخیص صدا و حرکت می باشد که استفاده از آن هیجان بازی را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد.

خرید ایکس باکس وان اس

خرید ایکس باکس وان اس ارزان 

اگر می خواهید کنسول بازی Xbox One S و لوازم جانبی آن را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه خریداری کنید، بدون شک مراجعه به این وب سایت بهترین و تنها گزینه پیش روی شما خواهد بود.

چرا که ما هدف جلب رضایت هرچه بیشتر شما مشتریان عزیز و با دریافت سود کمتر، تمام بازی ها و لوازم جانبی آنها را به همراه خدمات پشتیبانی موردنیاز با مقرون به صرفه ترین قیمت ها ارائه می کنیم.